NOVES CONFECCIONS, SA
C. de Lluís Companys, 4
08400 GRANOLLERS
Distingit senyor, distingida senyora,
Lamento haver de comunicar-vos que no estem gens satisfets de la tramesa de faldilles que hem rebut avui. Aquesta tramesa no es correspon amb la nostra comanda núm. 102, del 8 d'octubre [...]
Fitxa
5892/5Darrera versió: 14.02.2020
Títol
Exemple de carta de recomanació bibliogràfica
Resposta
Servei de Recursos Lingüístics Àrea de Documentació Direcció General de Política Lingüística Carrer del Portal de Santa Madrona, 6-8
08001 Barcelona
Sr. Andreu Cervera i Puig
C. Sepúlveda, 57, 3r 2a
08015 Barcelona
Senyor,
En resposta a la vostra carta del 8 de gener, en primer lloc, em plau felicitar-vos per l'interès que demostreu per la llengua catalana.
Pel que fa a obres de consulta sobre l'ús de les majúscules i les minúscules, us recomanem l'opuscle Majúscules i minúscules, editat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, que podeu consultar per mitjà del cercador de l'Optimot, a l'adreça d'Internet http://www.gencat.cat/optimot.
Espero que pugueu resoldre els vostres dubtes i aprofito l'ocasió per saludar-vos atentament.
FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Comunicació escrita adreçada a una persona absent. Escriure, dictar, trametre, una carta. Rebre, llegir, una carta. Datar, cloure, segellar, descloure, una carta. Li ho enviaré a dir per carta. Enviar una carta per correu. Franquejar una carta. Tirar una carta al correu. Cartade [...]
f 1 [exclamació de dolor] queja, quejido m, lamento m. Només se sentien les queixes dels ferits, solo se oían las quejas de los heridos. 2 [acció de queixar-se] queja. 3 no tenir cap motiu dequeixa no tener motivo de queja (o de qué quejarse). 4 tenir queixa contra (o tenir motius dequeixade [...]
Manifestació d'insatisfacció que fa un ciutadà respecte del funcionament d'una administració pública o de la prestació d'un servei públic, a la qual l'Administració pública competent ha de respondre informant de les actuacions realitzades i, si escau, de les mesures adoptades. [...]
Acció de manifestar el descontentament per alguna cosa, especialment un usuari quan un producte adquirit o un servei rebut no ha respost a les expectatives que generava o que se n'esperaven. [...]
Acció de manifestar el descontentament per alguna cosa, especialment un comprador o un consumidor quan un producte adquirit o un servei rebut no ha respost a les expectatives que generava o que se n'esperaven. [...]
Servei de Recursos Lingüístics Àrea de Documentació Direcció General de Política Lingüística Carrer del Portal de Santa Madrona, 6-8
08001 Barcelona
Sr. Andreu Cervera i Puig
C. Sepúlveda, 57, 3r 2a
08015 Barcelona
Senyor,
En resposta a la vostra carta del 8 de gener, en primer lloc, em plau felicitar-vos per l'interès que demostreu per la llengua catalana.
Pel que fa a obres de consulta sobre l'ús de les majúscules i les minúscules, us recomanem l'opuscle Majúscules i minúscules, editat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, que podeu consultar per mitjà del cercador de l'Optimot, a l'adreça d'Internet http://www.gencat.cat/optimot.
Espero que pugueu resoldre els vostres dubtes i aprofito l'ocasió per saludar-vos atentament.